onsdag 11. februar 2015

It's a new day


I det jeg står opp hver eneste morgen, etter nattens hvil
Ser jeg ut av vinduet vårt og takker for jeg får en ny dag
Jeg takker for jeg klarer å stå opp med et smil
Og for at jeg klarer å la mine fottrinn skal fote meg i dag



Jeg vet jeg vil få hjelp hvis jeg trenger det, men gjør mitt
Hvis jeg snubler og får tilbakefall,
Ja, så er det å reise seg igjen, se fremover, ta det neste skritt
Jeg vet jeg skal klare det. Jeg vil og skal.



Jeg vet jeg må være velsignet, for jeg har et vakker liv
Min dag blir god, jeg velger det selv
Barn,barnebarn,svigerbarn og han som gjorde meg til hans viv
Mitt hjerte fylles med glede og varme, helt til kveld



Jeg føler blomsterenga blir vakrere, ved å virkelig se
Sommerfugler, som fanger mitt blikk
Jeg føler fuglesangen, synger nettopp for meg, de kan også le
Mitt hjerte føles som det ofte hopper strikk



Å se en regnbue, som er fullstendig perfekt, fullkommet
En stor bue over himmelens herlighet er satt
Eller en solnedgang i vest, og vet at kvelden er kommet
Å trekke dyna godt opp, og hviske ømt godnatt



Å vite, at også i morgen blir en kjempe fin dag

Ha en vakker dag dere også

2 kommentarer:

  1. Anonym11.2.15

    Tusen takk, min vakre nabo, ha en fantastisk dag du også <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, min vakre nabo Nora . Stor klem fra meg

      Slett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag