tirsdag 3. mars 2015

Noen tenker på deg


Noen dager merker du en merkelig følelse
Det hjelper kanskje å vite, at noen tenker på deg
Jeg ville bare at du skal vite
Uansett hvor du går
Eller hva du gjør, så er du i en eller annens tanker



Du kjenner det på en måte,
Du får en følelse av at plutselig flyr dine tanker
Til en bestemt person, og klarer ikke slippe tanken
Du vet ikke hvorfor, men 
Så er også du en som tenker på noen



Livet er merkelig, alle tror på ett eller annet
Jeg selv tror på Gud, engler, kjærlighet
Familien, venner og håp
Smilet du måter på din vei er ekte
Jeg ser det i øynene, på dem jeg møter



Dagen i dag fikk meg til å filosofere
Jeg sto med muslien min og rørte, da 
Plutselig jeg kom til å tenke på et menneske
Ei det var lenge siden jeg hadde snakket med
Lurer på om jeg skal ringe henne, kanskje hun tenker på meg

Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag