onsdag 4. mars 2015

Lysets duft


Kjenn den søte duften av lyset
Den som føles varm på ditt kinn og smil
Føles som varmetråder som gløder
Mitt hjerte tar et ekstra hopp i glede
Så varm, så lys og så god
Kjærligheten ren og fin, for både deg og meg


Godhet omgir meg som en vakker parfyme
Treffer mine sanser. Intenst
Jeg føler godheten fra omgivelsene
Kjenner den strømmer gjennom meg
Som den perfekte rose med kronblader om seg
Får meg til å ville dele omsorg og godhet


Duften fra en vakker rose, får sansene mine i gang
Det forsterker mine omgivelser
Jeg får lyst til å dele min glede av naturen om meg
Naturen som er vakker og god
Lytte og skape, på alt fra fuglesang til kveldsbrisen
Jeg omgir meg med dunsten av en vakker parfyme

Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag