onsdag 26. november 2014

God Advent


Julen nærmer seg med raske skritt nå
Jeg kjenner varmen brer seg inni meg
Av reneste lykke jeg haster avsted på tur
For å komme hjem til kjøkkenet 
Og finne frem småkake ingrediensene



Små søte overraskelser som finnes i hver og en av oss
Vi elsker å dele ting her med våre venner
Vi ser andre baker, eller lager julegaver og dekorasjoner
Jeg simpelthen føler varmen fra hver og en av dere
Jeg elsker denne tiden



Det er så at vi er mange her som ikke har så altfor mye felles
Men et vennskap er knyttet og vi følger med hverandre
Vi ser frem til å følge barna til hver og en
Og gleder oss over alt det gode som skjer 
Og er glad for å gi gode tilbakemeldinger



Små kort blir sendt fra noen og enhver
Noen lager dem selv, og jeg gleder meg med dem alle
Hjerteglede blir spredd og vi lytter litt til hverandre
Jeg føler glede i støtte, bønn og masse varme 
Takk for dere er de dere er



Takk for at julen kommer år etter år
Jeg gleder meg like mye hvert eneste år.
Håper alle koser seg i ventetiden som vi er inne i
Nyt dagene og finn tid også for hverandre
Jeg ønsker dere alle en kjempe flott adventstid





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag