mandag 1. desember 2014

En time av mitt liv, For mitt liv


Jeg velger å investere en time daglig for mitt liv
For helsa mi rett og slett, og mener jeg fortjener det

Jo da, jeg syntes ikke selv det er like moro hver eneste dag,
men når jeg er heime igjen etter turen, og står i dusjen
Vel ,,,,
DA vet jeg det er verd det
Jeg snakker her om dette i dag, for jeg velger å skrive det av meg, i stedet for å la det gnage meg og få meg i dårlig humør
Og det velger jeg ikke å være - Altså i dårlig humør

På min vandring i dag, falt jeg igjen som så ofte før.
Jeg lå der og kavet, og hadde store problemer med å komme meg på beina igjen,
Men heldigvis, også i dag kom jeg opp på beina, og kunne komme meg tilbake til bilen


Smertene jaget som kniver i meg. Rev og slet, og jeg kjente ryggen fikk seg et smell
Likevel var jeg glad for turen min, der jeg sto i dusjen og blandet vannet som skyllet over meg med mine salte tårer


Så ofte jeg har tatt i mot skitt, med at jeg klarer det og det, så ERGO er jeg frisk
Jeg oppfører meg som frisk, og er ikke tverr og ufin,
Så jeg "må " være frisk. Det er ikke så synbart........
De ser ikke mitt slit for å komme ut av senga. Mine tårer

Mitt bein uten følelse har jeg klart å kunne tråkke på og "innbille" meg at den er som det andre friske beinet.
Likevel så svikter den meg ofte. Som igjen i dag på stranda der jeg lå langflat og kavet
Og ikke klarte å få beinet til å lystre.


Jeg er rett og slett dritt lei av å måtte forsvare meg at jeg har vondt. At jeg er syk.
Å høre at " jeg forstår ikke du gidder å gå der daglig. Hvorfor ikke gå et sted som er mer utfordrende."
HALLO
Utfordrende er å ta på skoene og komme meg ut i bilen, for å komme meg på tur.
1 time daglig


Jeg prøver uansett vær og vind, å investere i 1 time daglig
Det gjør godt for helsa og mitt sinn.

Jeg synger ofte på mine turer, og de som treffer meg ser rart på meg, men skitt på
Jeg snakker med fugler, rådyr, hunder og de som gidder å si hei.

Jeg deler ofte bilder med dere her på facebook, og mange liker dem, for andre er de et irritasjonsmoment
Jeg håper de som irriterer seg over mine delinger om dagen min, om mine tanker, bare skroller forbi, og bruker tiden sin på noe som de selv syntes er viktig for dem
For meg, så liker jeg å dele med meg. Jeg har få om dagen å snakke med, og føler jeg snakker med de som gidder å lese mine skriblerier


Så hvis det enda er noen her som leser. 
Vil jeg ønsker dere en fortreffelig dag, med bilder jeg kaller


Morning has broken

2 kommentarer:

  1. Anonym1.12.14

    Skikkelig tøff er du som kommer deg ut hver morgen.! Jeg vet hva det koster deg og hvordan kroppen din kan krangle. Kos deg på turene, del med oss som setter pris på det, resten kan finne på noe annet å lese.
    Klem til deg min vakre nabo! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk min vakre nabo. Det varmer mitt hjerte det du sier. Takk for du er du. Stor klem

    SvarSlett

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag