torsdag 22. mai 2014

Jeg er.



En vakker god ro føler jeg ved synet av en innsjø
Grasiøse svaner som speiler seg på overflaten
Øynene flakker mot høye trær som vinker i galskap
Mitt hjerte gir et hopp, livet er vakkert.

Jeg sanser


Skyer som svever over himmelen som bomull
De får mine øyner til å trekke seg mot dem
De krever av meg, beundring, oppmerksomhet
Der de seiler vakre over den knallblåe himmelen

Jeg ser


Mitt hjerte gir et ekstra hopp, en visjon av skjønnhet
Jeg bor midt i et skaperverk så vakkert
Skjønnheten omfavner meg daglig, mine tårer drypper
Føler jeg er den heldigste på jorden som kan se det

Jeg føler


Vi kan sole oss i denne vakre gløden, livet er det kalt
Et hjerte som pumper, og en varm vind som fyller lunger
Et smil på våre lepper, viser vi har noe å dele
Mine øyner ser enda en visjon av skjønnhet i livet, og er stolt av det

Jeg lever


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag