mandag 10. juni 2013

Hvor vi går, både du og jeg





Solen lyser med sitt skinnende gylne lys i livet vårt
Med stråler som avspiller seg på jordens overflate
Gir dagen en ny dag, et nytt liv.
Den kommer mot oss. Våkner stille fra natten.
Strekker seg med gylne muligheter i sikte.


Jeg vil være åpen for hva som ligger foran meg
Søke veiledning for å bli ledet. Lytte åpent
Mot muligheter som venter på meg
Begeistret for de store eller de små enkle ting i livet.


Skulle ønske det kunne bli fred på jorden
Jeg prøver med glede, å være med og gjøre mitt for det
La det bli fred hos alle i familien, og i stedet spre kjærlighet
Få bort forfengelighet, krangling og uenighet


Det finns muligheter til å realisere en drøm
For meg selv eller en annen
Gjør i grunnen ikke forskjell hvems drøm det handler om.
Men hele forskjellen i det den kan gjøre
Er handlingen i valget jeg tar


Tenk om det alltid kunne være fred i alles nabolag
At en våget å vise kjærlighet til seg selv og sin neste
Strekke ut ei hjelpende hånd der det trenges
Dele sin kjærlighet og vennskap i overflod


Gylne muligheter til å dele kjærlighet har vi i dag
Til de vi møter på vår vei.
Alle undertrykte av byrder de bærer inni seg
La oss bidra til de tunge løftene.
La oss hjelpe å fjerne noe av tyngden på de ømme skuldrene


Langs livets vei. Hvor vi går, både du og jeg
La oss dele kjærligheten vår som vi har i oss selv
Neste gang kan det være deg eller meg som trenger hjelp
På livets lange vei.


Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag