mandag 27. april 2015

På leting etter regnbuen



På turen i dag, følte jeg for å rope
Gud vær snill og mal meg en regnbue
En så vakker, og strukket over hele himmelen
Jeg trenger noe behagelig å se på
Min kropp er så kranglete

La meg lytte til fuglesangen, som er så vakker
I stedet for å kjenne på skrikene
La meg få høre deres samtale,
Og følge dem der de vil lede meg bort fra sine reir
La meg overse ropene fra min kropp



La meg dra frem gode minner i dag, mine gjemte skatter
Jeg vil vise min takknemlighet for jeg klarer å gå
Jeg skal speide i dag etter regnbuen i det fjerne
Og se solen skinne bakom himmelen den grå
Regnbuen er ikke klar enda

Livet er veldig skjørt, og i dag trenger jeg å se
En refleksjon, en liten melding
Som kommer til hjertet mitt i fred
En refleksjon av kjærlighet
Jeg føler den inni meg den med


Uansett hvor mye regn himmelen lar falle i dag
Vil jeg sette blikket mitt mot noen farger
Jeg ser i mitt hode en vakker regnbue
Og vil la den inn i hjertet mitt finne ro
Dagen i dag, skal også for meg bli god



Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag