tirsdag 28. april 2015

Hvis jeg kunne be om noe..



Hvis jeg kunne få noen få ønsker til å bli virkelighet
Ville jeg ikke be om rikdom, en god jobb eller helse
Jeg ville ikke be om glitrende juveler eller penger på bok
Jeg ville be om det som virkelig er ekte



Jeg ville ikke be om å bli slående vakker, 
Eller å kunne være slank som en modell
Jeg ville ikke be om fullt kredittkort, eller fargen på min hud
Jeg ville be om det som virkelig er ekte



Jeg ville be om ekte vennskap, og nærhet så varmt
Jeg ville be om kjærlighet og glede, og godt liv for mine 
Jeg ville be om det en ikke finner i alle bøker eller oppslagsverk
Jeg ville be om det som virkelig er ekte



Jeg ville be om varme øyner når en treffer andre mennesker
Jeg ville be om godhet i menneskene, og ikke baksnakkelse
Jeg ville be om varme og sannhet hos alle mennesker
Jeg ville be om det som er virkelig ekte



Jeg vet jeg ber om mye, men i dag vil jeg be om glede 
Jeg vil at alle som leser dette, får en vakker dag
Jeg vil be om at de finner kjærlighet og varme i dag
Jeg vil be om de føler det som virkelig er ekte.



Ha en flott dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag