onsdag 29. april 2015

Hører du sangen?



Ved å verdsette kjærligheten til andre
Vil vi kanskje innse at vi viser det ved det vi gjør
Hvordan det påvirker våre liv og berører andres
Ved å hjelpe oss selv og andre, bare vi tør



Hvis en føler seg trist og alene, så sårt
Og i hodet svirrer det glemte ord til en sang
Den sangen som engang også fylte hjertet vårt
En glede til oss selv og våre barn



Gi varmt av kjærligheten en deler som rislende vann
Vis at en bryr seg, vær en annens sol i dag
For ved litt omtanke, en hjelpende hand
Viser du kjærlighet ved å forstå, noen blir glad



Det skjer ofte at glemte ord hjemsøker meg dag og natt
Mitt hjerte synger, og jeg vil dele den jeg og
Jeg vet jeg kan sangen, ja, til og med utenat
Så hvis jeg smiler i dag, så hører du den kanskje du og



Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag