mandag 27. juni 2016

Trå vannet



Livet har vi fått, og livet lever vi som vi selv ønsker, men
Vi må konstant svømme de tøffe farvann for å holde hodet over vannet
Tøffe tak for å komme frem til dit vi skal
Holde hele tiden hjertet fullstendig fokusert og med god rytme


Mange ganger i våre svømmetak finner vi oss selv
En klok person sa en gang,
Hjemme er der hjertet er. Og det er fullstendig sant
Jeg vil likevel omformulere det litt til å passe helt til meg


Hjemme er der hele oss er, med et åpent hjerte og sinn
Det er et sted vi kan ha og få fullstendig hvile
Samle familien rundt seg, og bare være til
Et sted en ikke trenger å svømme for å ha hodet over vannskorpa


Merkelig nok så virker det at jo eldre jeg blir, 
Jo mindre trenger jeg harde svømmetak lenger
Nå er det nok å tråkke vannet og bare nyte utsikten
Og trenger jeg hjelp til å holde hodet over vannskorpa..

Så har jeg en hel gjeng som er der og hjelper


Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag