fredag 9. oktober 2015

Jeg vil leve livet


Jeg vil nyte livet i dag, Ja, jeg føler virkelig jeg lever
Jeg vil daglig finne glede i skjønnheten rundt om meg, og være takknemlig
Føle naturens lyder med havbris og fuglesang. Lyden av tausheten
En mild bris som stryker mitt kinn, og nyte det
Blomstenes skjønnhet, følelsen av gress mellom mine tær
Følge med øynene på de vindfulle trær



La øynene hvile på noen ekorn som klatrer ivrig utenfor
Sommerfuglene som danser så lett foran meg
Farger som gnistrer eller som bare er myke og gode
Delikat gul mot sort, eller vakker blå og oransje
Nyansene som er levende og gode
Varmen som brer seg inne i meg ved å se på



Jeg vil lytte også på de dempet lyder som stedet vårt gir meg
Se ensomheten hos menneskene og tilby mitt nærvær
Byen som pulserer med energisk, blomstrende og stimulerende liv
Som virkelig oppfordrer meg til å bli med, følge mitt hjerte
Få mest ut av dagen, også være produktiv og konkluderende
Forvandle litt av tiden fra en travel hverdag, og takke for det livet jeg har
Takke for min familie og kjærligheten som blir meg gitt og som fyller meg



Takk for livet, kjærligheten og den gode lykken jeg har fått

Ha en vakker dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper dere legger igjen en kommentar. Ha en flott dag